martes, 9 de marzo de 2010

Primera trobada "del futbol a la vida"

Hola amics!!

Neix del futbol a la vida, ja fa cert temps que li estic donant voltes a una idea, com transmetre des del futbol els valors més bàsics de la nostre vida, i convertir aquest esport que m'apasiona, en una eina que ens ajudi a seguir amb la nostre vida.

Valors com la generositat, l'acollida, el respecte, la confiança, etc...es poden treballar a través del futbol, també m'ha ajudat a decidir-me, la quantitat de gent que sempre em diu "Ray, perque no quedem un dia i m'ensenyes a jugar a futbol", doncs amb aquesta iniciativa pretenc donar resposta a tots els amics i amigues que algun cop m'ho heu demanat.

A qui va dirigit?? A tothom, amics, amigues, pares, mares, nens, nenes, la idea es crea un espai on tothom pugui apendre i gaudir d'aquest esport, amb una única finalitat, apendre i divertir-se.

Aixi que ja sabeu!!! Com es pot passar del futbol a la vida?? La primera trobada serà al parc de trinitat vella (L1 trinitat vella), amb el títol de:

Del pase al control, de la generositat a l'acollida.


Amics!! desitjo que us agradi la iniciativa!!!

Ens veiem!!

Ray!!!

Dia: 21 de març de 2010

Hora: 10:30 a.m.

LLoc: Parc de trinitat vella

Material: il.lusió i una pilota.


Contacte x mail: rayhp82@hotmail.com
o facebook al Ray Hendrasatya.


tlf: 629682154

3 comentarios:

  1. Quin parell!!! Un pilot d'avió i un professor que viu millor que el Rei...jajaja.

    Està molt bé la iniciativa, si em convideu em passo algun dia.

    Fins demà!

    ResponderEliminar
  2. Almu!!! jejejeje!!! ja veus...tenim temps lliure!! jeje!! ja t'anirem explicant de que va tot aixó!!! Gràcies !!!

    ResponderEliminar
  3. Hola Ray! com estàs??? com va anar la primera trobada???????
    espero que molt bé!!!!!!!!!!!!!
    petonets i molta sort!!!
    marianna

    ResponderEliminar

El millor jugador del món....

i el millor equip del món...jejeje!!